Leta i den här bloggen

torsdag, november 22

Torsdag

Ja nu är det torsdag eller snart fredag men ändå... Trodde det va torsdag igår va så glad tills jag insåg att det bara va onsdag :/ Men nu är även denna dagen snart förbi, bara John blund vill komma snart, har legat här snart i en timma och bara vänt på mig, fy vad jobbigt det är...

Så vad har man gjort idag?
Nja inte så mkt faktiskt..jo varit med om en interjuv hemifrån, dock inte de smartaste sättet om jag får säga det själv men det funkar säkert. De bet inte så hårt på mig om man nu kan säga så?!?

Har varit iväg på lite äventyr på kvällskvisten men det tar jag i hobbybloggen så de får ni läsa om där.

Fy vad jag saknar min prinsessa, kan det bli söndag snart så jag får pussa och krama min underbara prinsessa. Ge ma söndag nu!!!!!

Jaja nog babbel från mig, hoppas John blund kommer snart.

Inga kommentarer: