Leta i den här bloggen

onsdag, oktober 24

Hus

Sen i fredags kväll har jag bott i hus, helt underbart. Äntligen är man tillsammans med sin underbara Sambo (oj vad konstigt det kändes att skriva sambo istället för pojkvän, hihihi) hela tiden, slipper vänta på att veckodagarna ska gå och bara ses på helgerna. Nu ses man varje dag, helt underbart. Nu är det bara min underbara prinsessa man får vänta på, får njuta dessto mer när hon är här hos oss.

Allt med flytten har gått kanonbra, gick väldigt smidigt om jag får säga mitt. I fredags så tog vi saker som skulle hem till huset, sen lördags tog vi ALLT som skulle slängas (blev en hel del), Sen i söndags så tog vi det som va kvar som skulle sparas. Så nu är alla grejer borta från lägenheten iaf. Lite kvar på städningen men inte så jätte jätte mkt, va inne en sväng igår och städade.

Nehepp nog om flytten.... Ojojojojo idag har jag gjort nått som jag inte gjort på flera år, skrivit CV, ne det va verkligen inte igår man gjorde det... Shiiiitt men hoppas jag fick ihop ett relativt bra iaf, ska låta älsklingen kolla på det sen när han kommer hem från jobbet.

Nu ska jag ge mig ut i garaget ett litet tag innan det är dags för att laga lite mat.

1 kommentar:

malin sa...

Vad roligt för dig, du som så länge drömt om att bo i hus.