Leta i den här bloggen

torsdag, maj 31

Ledig med betalning

Skönt skönt men samtidigt tråkigt att inte jobba. Blev långledigt från jobbet denna vecka, så jag tog med mig min lilla BangBang till älsklingen igår eftermiddag... Så blir långledigt här, underbart att vara här. BangBang ska till pappa imorn men jag och älsklingen kommer vara här.

Idag jobbar älsklingen. Jag och BangBang har inte gjort så mkt, va ute en sväng.... Har gjort muffins, så blir det att laga mat sen tills älsklingen kommer hem.

---------------
Snart smäller det, så underbart skönt!!!! Längtar massa men har kommit fram till att det inte alls är långt kvar nu. Det går skrämmande fort... Roligt det ska bli.

------

Orkar inte skriva så mkt mer, vet att jag borde vara bättre på art skriva här men har inte tänkt på det alls den senaste tiden där av ingen uppdatering.

Inga kommentarer: