Leta i den här bloggen

onsdag, mars 2

Onsdag

Hejsan hoppsan gott folk.... Nu sitter jag här igen o tänkte uppdatera lite för er... Har inte hänt så mkt.... Jobbar o står i hela dagarna sen är det bara hämta sessan på dagis, hem o ta det lugnt/gosa tills det är dags för sängen.... Kanske ska ta berätta lite om helgen som kommer då?? Ja det kan jag göra, visst kommer säkert sitta här inne o uppdatera en hel del.... Ronja är hos pappa hela helgen.. Niklas åker till skåne imorn.. Så själv är jag då ensam... men gör inte mig så jätte jätte mkt... Kan vara skönt ibland men kommer kännas skrämmande tomt..... Bara låsa in sig o inte öppna för någon så klarar jag mig... Hihihihi... Bra va??

Nehpp vet inte alls vad jag ska skriva om... Funderar på att lägga mig ner i soffan ett tag innan jag lägger mig o sover... kolla på tv ett tag... O sen när jag blir trött så går jag o lägger mig.... Så puss o kram på er alla...

Inga kommentarer: