Leta i den här bloggen

lördag, mars 5

Lördag

Ja, jag är vaken nu... hihihii.... Gick o la mig straxt efter tolv men somnade inte förens efter ett någon gång, för klockan va då slagen ett sista gången jag kollade på den.. hihihi...

Underbart med VårSol idag... Eller vad säger ni?

Själv har jag inte riktigt vaknat till liv ännu men snart så... Ska väl sitta här ett litet tag o sen börja röra lite på fläsket o då blir det lite städ o kaffe... gott gott... Så man vaknar till o blir människa igen.. ja jag har blivit beroende av kaffe... Jag som inte drack kaffe för typ 1 år sedan är nu fast i det.. Började dricka kaffe lite smått när jag o henke gick ifrån varandra men sen när niklas kom in i bilden så blev det mer o mer o mer kaffe... Visst att innan jag började dricka kaffe så drack jag ju caffelatte en hel del... men men ändå... Allt detta snack om kaffe gör mig faktiskt kaffesugen, hahaha...

I torsdags kväll så började mitt film-maraton lite kollade då på : I rymden finns inga känslor... Igår blev det: Love and other Drugs och Gullivers Resor.... Så idag fortsätter vi med lite skräckisar tror jag.. hihihihi... Men först o främst blir det lite solsidan...

Så vad ska jag skriva mer? inget än så länge.. Hahahaha

Inga kommentarer: