Leta i den här bloggen

fredag, februari 18

Fest

Ikväller är det fest här uppe, härligt.... Måste bara få nått i magen först innan jag börjar dricka för annars så somnar jag nog väldigt fort o då blir det inget kul... Sitter just nu o väntar på att Ronjas pappa ska komma så jag kan hoppa in i duschen... Gör mig lite fest snygg, sitter i mjukisbrallor... Grabbarna (niklas o henke från jobbet) har gått till willys för att handla lite käk.. Bra att man har grabbar till det alltså.. hihihihi.... Trodde jag redan skulle varit i full gång med festandet redan men icke sa nicke... Planering vad är det?? inget för det går alltid fel... men men... Blir ordning på det iaf så småningom.... Ronja bara väntar på att pappa ska komma.. kommer pappa nu?? nee snart gumman kommer han...

Nehepp denna väntan gör mig galen... Finns det något värre än att vänta på någon?? Neee det tror jag faktiskt inte.. Jobbigt är det men man får stå ut med att ha karlar omkring sig som ska ta god tid på sig med allt. Sånt är livet....

Nu ska jag inte sitta här o babbla utan underhålla min dotter lite till innan hon går iväg till pappa.... min lilla prinsessa... Kommer sakna henne massa när hon är borta.....


Inga kommentarer: