Leta i den här bloggen

tisdag, januari 18

Dag 15

Jahopp nu kommer fortsättningen på listan... men i och med att jag inte skrev igår så hoppas jag över den dagen för det va ju vad jag hade på mig, o som vanligt klär jag mig i svart som de flesta redan vet.. hahaha... Så därför hoppar vi nu till dag 15. Som då är mina drömmar.... ojojoj det är faktiskt rätt så många...
* Bo i Hus - Ja någon gång ska den drömmen bli sann..
* Hobbyverksamhet - ja någon gång i livet ska det oxå komma till skott...
* Leva ett lyckligt o lång liv tillsammans med min underbara lilla familj.
* Skaffa Vovve - Ja någon gång i livet har vi (jag o niklas) sagt att vi ska skaffa hund, men det blir inte så länge vi bor i lägenhet....
* Hawaii/Paris - Ställen jag måste besöka innan jag dör....

Sen finns det massa massa mer drömmar jag har....

Inga kommentarer: