Leta i den här bloggen

måndag, oktober 4

Lunch

Japps nu är det lunch här på jobbet i tio minuter till.. Så vad har man käkat? Jo jag har varit o lunchat med två goa arbetskamrater på china så blev buffé idag.. men fy vad mätt jag är.. Vi får ju fira lite att vi är bäst hittills på jobbet, hahaha.. vi tre ligger lika.. skoj skoj... se vem som säljer mest idag då.. Undra om dom andra kommer igen efter lunch eller om dom lägger fram latsidan?!

Jahopp vad har man gjort i helgen då? Jo lördagen gjorde vi inte så jätte mkt, tog det lugnt.. Sen igår så fyllde jag ju 25 år... Då städade vi, jag gjorde tacopaj o tårta... Sen så bara satt vi o väntade på att besöket skulle komma.. Så vid halv sex så kom dom. Mamma, rune, mormor o morfar, skoj skoj... Så det blev paketöppning först o sen tårtkalas.. Mys.. Ronja höll igång hela tiden, så hon va i högvarv när hon skulle lägga sig så det tog ett litet tag o få henne slappna av ordentligt med till slut så somnade hon iaf... Skönt.. Sen så slappade jag o niklas en hel del sen blev det sängen skapligt tidigt för oss med..

Japps nu vet jag inte vad jag ska skriva mer!
Puss o Kram

Inga kommentarer: