Leta i den här bloggen

måndag, oktober 11

Tacopaj

Då börjar måndagen lida mot sitt slut o det är dags för sängen.... Kommer sova så skönt... idag blev det jag som lagade maten här hemma... så kan ni gissa vad det blev? Jo det blev som rubriken lyder tacopaj... 2 stycken till och med.. hahaha.. Ja frågan är ju varför gör man två stycken? JO för att ha när man inte orkar laga mat... Haha.... Neee inte bara det utan gjorde en med stark krydda till niklas o sen en "vanlig" till mig o ronja... Gu så gott det är..... Mumma och det är så enkelt så det finns inte.... Går snabbt att göra den med... underbart... o när man har en liten prinsessa som även hjälper till i köket så är allt mkt roligare.. Men ibland så får hon hålla sig utanför köket när det blir mkt på en gång och hon kan göra sig illa....

Stackars Mattias som åkte ut Biggest Loser ikväll... Han behöver verkligen allt stöd han kan få.. Men hoppas han klarar det på hemmaplan med... Undrar vem det är som vinner hela Biggest Loser Sverige, vem tror ni???

Här sitter jag nu o halv sneglar på CSI samtidigt jag skriver... men nu blev det reklam typiskt när det är som spännande.... Men jaja blir att skriva klart detta inlägg o sen lägga sig i sängen o kolla klart... Kommer säkert en uppdatering imorn med.... Det är sånt ni lär o märka... men är det verkligen någon som läser allt jag skriver om????

Inga kommentarer: