Leta i den här bloggen

onsdag, oktober 6

Efterlyst

Japps nu är det efterlyst på tv:n... men uppdaterar här lite fort ändå... Kollar på efterlyst o fingrarna bara går på automatik utan att titta på tangentbordet.. Är det då man vet vart alla tangenter sitter? Eller är det ett bevis på att man sitter för mkt vid datorn? Hahahah det är frågan det kanske...

men jajja... Ronja tyckte om sina kläder, speciellt linnet o trosorna med barbapappa på.. Så söt hon är min prinsessa... Vi satt o snackade lite förut hon o jag så sa jag att jag mådde lite dåligt för att jag hade ätit för mkt då sa hon mamma jag är här nu, mår du bättre?! Så söt hon är....

Vad ska man skriva mer??? Orkar inte tänka.. min hjärna har redan gått o lagt sig.. Så natti natti skriver nog imorn en snabbis på lunchen!! Puss o Hej!

Inga kommentarer: