Leta i den här bloggen

torsdag, september 30

Sessans födelsedag

japps igår va det prinsessans födelsedag... Skoj skoj... Det började vi fira med ett litet paket på morgonkvisten med en Hello Kitty borste, så stolt hon blev min lilla prinsessa... Sen så ringde hon till sin pappa för att hon ville att han skulle hämta henne på dagis på eftermiddagen men det blev så att han både lämnade henne o hämtade henne.. Så blev för henne att vänta ett litet tag på pappa att han skulle komma... Sen bär det av till dagis för Ronjas del o sen jobbet för min egna del.. Sen så va jag ju på jobbet till fem typ sen knallade jag en sväng på staden för jag tänkte att jag skulle försöka hitta nått till prinsessan... Sen när jag va klar på staden så gick färden vidare till Willys o sen sist Öb. Sen va det dags att knalla hemåt o fixa ordning tårta o slå in lite paket.

Sen när jag väl va klar hemma så gick jag över o hämtade prinsessan hos pappa. Sen när vi kom hem så va det självklart presentdags, ååå så härligt vilken glad prinsessa vi fick se när hon öppnade paketen... Sen efter paketöppningen så va det självklart dags för tårta..

Sen så gick självklart telefonen varm ett litet tag... Sen så va ronja övertrött så hon fick hoppa ner i sängs... när hon somnade så knallade jag över till en kompis o satt o snackade lite skit.. men kom snart hem igen för jag skulle ju självklart se vilka som gick vidare på idol.. hahaha...

Ronja fick:
3 pack Kinderägg. Självklart fick hon inte äta upp alla, men fick iaf ett..
NallePuh - Bok
Pettson o Findus berättelser 3 st - Ljudbok
Hello Kitty borste
Hello Kitty Ask med toffsar, spänne o armband
Prinsesskrona + örhängen med tingeling

Japp detta fick hon utav mig o niklas. Lite småsaker men hon får ju saker när hon behöver det.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer längre.. Ha det gött!!!

Inga kommentarer: