Leta i den här bloggen

söndag, september 5

Min söta lilla katt


Ååå så söt hon är min lilla katt.

Idag har jag, ronja och sen även grannen tezzan men hennes barn varit på terranovadagen, skoj skoj... där va det full lek hela tiden. Även kära Ida o Willo va där ett tag. Sen kom det även mer folk som det va massa lek med en gång. Så ronja red på shettisen och hade skoj, hoppade i hoppborgen, och som ni ser så blev det även ansiktsmålning, till en söt liten katt.

När vi kom hem så va ronja trött så det va bara tvätta av henne i ansiktet och sen så vilade/sov hon ett tag i soffan... Så nu är det bara slösöndag, skönt. Händer inte så mkt annat idag skulle jag inte tro.

Har uppdaterat min andra blogg och slängt in kökstavlan som jag gjorde för ett tag sen... Så kolla där vettja om ni vill se den.

Inga kommentarer: