Leta i den här bloggen

fredag, september 24

fredagsmys

fredagsmys hos millan o alex, mys mys.... grabbarna lanar o har skoj.. jag o millan snackar massa skit som vanligt hihihi... sen har jag även nattat söta lilla Elmina, så mysigt alltså... man blir nästan lite bebis-sugen.. men just nu nöjer jag mig med att låna kompisarnas bebisar... hahaha....

Så har jag även gjort min plikt idag o ringt ett samtal.. inte alls skoj för jag fick så himla mkt skit men får väl bita ihop o se glad ut ändå... men till sist så orkar man inte mer, men men som sagt får väl stå ut...

nehepp snart dags att dra sig hemåt kanske?
vet inte vad jag ska skriva mer men nu har ni fått en liten uppdatering iaf... har ju inte datorn hemma så får ju passa på när jag är här o kan kolla det jag behöver... hihi..

1 kommentar:

Malin sa...

Vad var det för samtal?