Leta i den här bloggen

onsdag, september 8

Ett tag

Jag vet att det är ett tag sen jag skrev något vettigt här inne, men konstigt nog så känner jag att det inte finns nått att skriva om. Hur kan det komma sig?? Har jag kommit in i någon svacka eller vad kan det vara?? Kan det vara att vardagen ser likadan ut för varje dag som går eller vad kan man hitta för en vettig förklaring för att jag inte bloggar?? Visst att jag inte är lika aktiv som jag va i början när jag bloggade för då kunde det ju komma in flera inlägg varje dag. Men är inte det lite ut tjatande att göra så varje dag??

Många tankar som far runt i huvudet.... men det kanske är så att man ibland är på blogghumör o bloggar massa och sen ibland är det bloggtorka som gäller. Visst att min bloggtorka brukar för det mesta vara var ett tag men någon gång kommer det nog bli ändring på det.. men visst det är ju inte bloggtorka varje dag utan det kommer ju in ett inlägg lite då o då. Så det får ni mina kära läsare nöja er med för tillfälle att få ett inlägg ibland, visst att jag vet att några av er saknar mig i bloggvärlden. Men jag lovar att jag slänger in ett inlägg när jag har tid o vet vad jag ska skriva om. Just nu känns det som att jag bara skriver en massa trams som kommer upp i huvudet.. så är det verkligen nått roligt att läsa om?

Inga kommentarer: