Leta i den här bloggen

torsdag, september 23

Ajaja

Fan vad ont jag har i min högra fot... om jag säger så att jag har gått i höga skor hela dagen idag o sen imorse när jag gick till jobbet så trampade jag ordentligt snätt så jag höll på o ramla... Ajsing Bajsing säger jag bara.... Men men det går väl över någon gång.. Kanske en lätt styckning vad mer kan det vara?! Alltid högerfoten jag har ont i... Men det sitter väl kvar sen jag va lite o fick en styckning o fick hoppa på kryckor kan jag jag tro. Men ja ja nog skrivet om det.. Det går över tills den dagen jag gifter mig, om jag nu ska gifta mig det är frågan det....

Vad mer ska jag skriva om? Jo prinsessan min ska tillbringa helgen hos sin pappa... Kommer kännas tomt här hemma utan henne.,. Lämnar henne imorn på dagis o få se henne på söndag kväll... eller en snabbis imorn . För hon o pappa kommer hit o hämtar lite saker istället för att jag ska behöva dra med mig allt till dagis.. På så sätt är det skönt att man bor nära varandra...

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...

Älskar min underbara niklas som vågar vara sig själv o ingen annan... Känns så himla underbart att han älskar mig för den jag är .. Älskar dig gubben min. Puss puss på dig om du nu kommer läsa detta någon gång, hihii..

Tjing tjing!!

Inga kommentarer: