Leta i den här bloggen

fredag, augusti 27

Lycka

Ojojjo vilken lycka mitt underbara barn kan sprida Igår började det med att hon fick en liten för tidig födelsedagspresent, en cykel.Så imorse skulle hon givetvis ta den till dagis o visa upp den för dagispersonalen. Vilken glädje o lycka hon sprider min lilla prinsessa... Eller lilla o lilla kanske man inte kan säga längre,för hon är väldigt lång för sin ålder... Men hon är iaf mammas prinsessa o kommer alltid att vara det. Tror att hon ska cykla förbi mormors jobb nu efter dagis o visa den...

Nehepp nu hinner jag inte skriva mera. Dags att stänga av musiken och sen knalla bort till dagis.. ska även in en snabbis på netto o köpa det jag glömde imorse, jo kaffefilter viktigt...... Annars så vet jag någon som inte kommer bli så jätte glad på mig om jag säger att vi inte har någe hemma.

Uppdaterar säkert senare med en bild på ronja o hennes cykel.

Inga kommentarer: