Leta i den här bloggen

torsdag, augusti 19

jahopp

Då sitter jag här o skriver igen, vill skriva en massa saker men skiter i det för det finns så många som bara verkligen vill veta allt och sen säga saker vidare.. Sen så vet jag heller inte vilka jag kan lita på mera... vågar man säga massa saker till vännerna utan att dom säger saker vidare?? vad jag vet just nu är det inte alls många som jag kan lita på... Finns fåtal som jag litar på och vågar säga allt till men det är långt ifrån alla. Jag kanske borde hålla allt för mig själv?? kanske vore det bästa ändå fast det sägs att den bästa terapin är att snacka om sina saker. Man kanske skulle gå till en psykolog? Eller neee skiter i det, håller det jag vill hålla inom mig istället och säger det till dom jag kan lita på.

Är så jävla glad att träffade dig som jag kan lita på, jag vet att du inte säger nått vidare till någon. OM jag vill att du ska vara tyst om saker så är du det.Visst att du kan bli jävligt irriterad ibland men det gör inte mig så jätte mkt. Jag vet att du kommer finnas för mig ändå. Jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra för du är jävligt lik mig och vi förstår varandra utan att behöva säga nått. Är det nått vi grubblar över så pratar vi om det med en gång istället för att hålla det inom oss.Allt med dig är så himla bra. En vän för livet det är du det. Älskar dig.

nehepp vad ska jag skriva mera?? Är trött på regn o rusk kan inte det fina vädret komma tillbaka någon gång eller är det hösten som är här tror. Tycker verkligen inte om detta.

Inga kommentarer: