Leta i den här bloggen

tisdag, juni 1

1 juni

Ja nu är det äntligen den 1 juni, så som jag har längtat... Skönt... Ny adress! hihihi.... Nu är det bara o vänta på att allt ska bli klart hemma... Renovering är i full fart idag, gött gött... Så till kvällen kommer jag ha ett snyggt o fint vardagsrum, kommer ju inte känna igen mig sen hihihi... Inatt har vi sovit i köket på min sängmadrass, så mysigt alltså... Tv o dvd va på diskbänken och så kollade vi på Drömkåken eller kanske inte vi för Niklas och Ronja sov men jag kollade iaf, haha... Men visst stängde av efter ett litet tag för jag kände att jag va tvungen att sova ett slag.. klockan va ju efter tolv och vaktis hade sagt att hanverkarna skulle komma klockan sju... Så sov ett litet tag iaf eller några timmar blev det allt.. hihihi...

Fy vad arg jag va igår kan jag säga er alla... kokade som fasiken, men som tur va så fixade allt sig ändå.. Tur att jag har Niklas som lugnar mig.. Han är så jäkla underbar så det går inte beskriva.. tack älskling för att du finns, hur skulle jag klarat denna flytt utan dig? tack så jätte jätte mkt för hjälpen.. Även ett stort tack till Mamma och Rune som hjälpte till.... Även till Millan och Alex som fick ha Ronja några timmar medans vi flyttade, kanonbra att ni kunde ställa upp med sånt kort varsell...

Snart blir det lunch med sötisen på staden... Härligt!! nehepp nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, Älskar livet just nu! Allt är verkligen kanoners!!

Inga kommentarer: