Leta i den här bloggen

tisdag, maj 18

Vad?

Vad ska man skriva som rubrik? Mörker... Jag nu sitter jag i en svart lägenhet, hur underbart som helst... bara datorn som lyser, visst att det inte är så bra för ögon men det skiter jag i.. Jag tycker om att sitta i det iaf.... Hihi....

Vad ska jag skriva för vettigt här inne? Nja det blir inte så mkt vettigt för händer inte så mkt vettigt just nu.. eller mamma o rune va här förut o satte lite fart på mig.. Så mamma och jag packade ner en massa kläder och även drog fram en massa kläder som jag ska tvätta innan jag flyttar så jag slipper göra det de första jag gör.. hihihi... På tal om tvätt fia så hojtar jag på dig första gången jag ska ner o boka tid... Jag vet inte hur allt funkar..

Jo idag har jag även varit hos vaktis här på markör o kollat på mattor, så valde en mörk matta så det kommer bli kanonsnyggt förhoppningsvis i min lägenhet sen... En rätt så ny matta som dom fått in som verkade vara jäkligt poppis.. Snygg va den iaf, så hoppas den blir bra på mitt golv... Längtar massa tills jag får se min lägenhet klar, hoppas den kommer vara så som jag väntar mig att den ska vara... Och att allt det jag planerar kommer bli toppen.... Kan ju säga det om jag inte redan sagt det så kommer min lägenhet bli en färgklick... ja jag skojar inte... Det kommer vara så här: Grå/svart tapeter i vardagsrummet med trägolv, Gulaktiga väggar i hallen med mörka mattan, sen i sovrummet eller vilket kommer bli ronjas rum då är det lila och sen det mörka golvet om jag har fattat det rätt så kommer jag få det mörka golvet i hallen och i sovrummet... Så ja en färgklick lite överallt.. I köket kommer det fortfarande vara vitt om inte jag får för mig om att ändra lite, det vet man ju aldrig... hihhi det är ju jag som har mina ideer om jag säger så... Är ni nyfikna på hur det kommer se ut sen när allt är klart och jag flyttar in? Vill ni att jag ska slänga upp bilder sen???

Nehepp nu vet jag inte vad jag ska skriva mer... Ska nog slänga mig i soffan ett litet tag och glo på tv, alla som jag har suttit och snackat med har gått till sängs... Ska nog ringa en killkompis snart igen och snacka lite skit.. Så himla skönt att snacka av sig med honom.. Vi har inte snackat på hur länge som helst och idag så har vi säkert redan snackat i 2 timmar om jag inte misstror mig själv.. Men men... Skönt är det iaf att snacka av sig... och det tycker han med.. Han sa att jag va bättre än psykolog, ska man bli glad då?? Jag tar det iaf som en positiv grej.... och blev glad...

Neee nu mina läsare nog skrivet för denna gång... Puss o Kram på er alla!!!

Inga kommentarer: