Leta i den här bloggen

lördag, maj 8

Saknar Massa

Fy vad det är jobbigt att sakna sina syskon så det gör ont och att men blir gråtfärdig så fort man tänker på dom... Jag vill till dom nu och bara få en stor bamsekram och veta att jag har deras närhet hos mig.. Visst att jag har dom alltid hos mig men jag vill ha dom nära.. Älskar er så förbaskat mkt... Ni är dom bästa syskonen man kan ha!!!

Nästa månad någon gång ska jag åka ner till er/dom det kan jag lova.. Jag skiter i om jag har råd eller ej, till er/dom ska jag.. Behöver komma iväg och sen så behöver jag träffa er/dom...

Nehepp nu ska jag sätta fart med allt här hemma igen så det blir någon ordning på allt.. Sen så blir det nog ut o ta lite friskluft bort till affären och köpa lite skit..Vet inte vad vi ska äta idag heller... Kanske blir tacosmys, ja det låter mysigt och sen någon film skulle vara kanoners... Det får jag fixa fram...

Skriver nog kanske mer ikväller!!
Puss o Kram

Inga kommentarer: