Leta i den här bloggen

lördag, maj 15

Fotografering


Idag har vi varit ute i det fina vädret massa... Så underbart skönt.. Vi va ute på förmiddagen och sparkade lite fotboll och gungade, då är även detta kortet tagen på min underbara prinsessa, visst är hon söt? Sen när vi varit ett litet tag så gick vi in och ronja vilade ett tag... Sen efter det så gjorde vi faktiskt inte så jätte mkt. Jag såg kära Naty myfriend gå förbi på baksidan så ropade på henne, så hon kom till mig så vi snackade lite skit....

Idag har Jennica (klickbar) tagit kort på ronja, hoppas det blev några bra. Jag kände att det va jobbigt även fast det inte va jag som tog korten., Att försöka ta på någon som inte är stilla är nog inte så lätt, eller är inte lätt det vet jag.. För ronja är aldrig stilla när man ska ta kort med den stora kameran konstigt nog.. Jag får väl vänja henne lite med den så kanske hon även kan vara stilla när man tar med den eller någon annan tar kort på henne med... Resultaten på korten kommer givetvis att komma upp här och även på fejan...

Så mkt annat har det inte hänt här idag.. Ska snart sova hade jag tänkt mig.. Eller jag har ju redan sovit i några timmar, somnade med ronja...och vaknade och satte mig här givetvis.. men funderar starkt på att lägga mig igen.. Känner mig helt dagsvild, trodde det va måndag imorn men det är det ju inte utan söndag... Så ännu en dag ledig.... skönt.. en slappodag kommer det bli, som det inte alltid blir det? Jo men ändå... hihi.. Imorn måste vi även till affären o handla lite... Alltid lika skoj...

Jo det måste jag ju även berätta, idag är det min förlovningsdag med min kära vän Emily Saxon.... Känns kanoners att ha relation med henne, vi har den väldigt öppen för annars tror jag att det aldrig skulle funka.... Men det funkar kanoners som vi har det nu och alltid kommer att ha.. Älskar dig Älskling!

1 kommentar:

J e n [fotografi] sa...

Jag tycker hon var ganska still ändå, har fotat värre :) Har kollat igenom korten på datorn nu och det blev väldigt många fina!! Nu ska de bara redigeras också :) Kan ta ett tag dock, så du vet, har en hel del före i kön :) Får ju ta en fotosession med dig sen ju som vi snacka om först :)