Leta i den här bloggen

söndag, april 11

Time

Ja nu va det ett tag sen nu igen, slarvig jag e, hihhi... Men jag kommer ju med en uppdatering då o då, så ni får vara glada ändå.. hihihi....

Malin va här förra veckan en kväll, blev många timmars snack, men skönt för både henne o mig, snart dags igen Malin?!

Igår va man med Hea till en gäng med glatt humör o drack lite, skoj skoj.. Blev tidigt hem.. Men skönt att komma iväg ett tag..

Ronja e hos pappsen, känns ensamt men idag kommer hon hem... underbart...

Idag blir det middag med risbäd med annanas o kassler, mumma... Gott i gott...

Alltså det känns som att jag inte skriver någe vettigt längre i min blogg, ska jag fortsätta skriva den ändå?

2 kommentarer:

Hea sa...

ja, jag tycker att du ska fortsätta skriva =)

Malin sa...

Det kan du lita på Camilla!!