Leta i den här bloggen

onsdag, april 21

Flutide nasal

Flutide Nasal kommer jag leva på ett litet tag framöver känns det som om det bara funkar... Va på apoteket idag på min halvtre rast för jag kunde inte andas knappt det sitter som en boll i näsan, inte rinner nått utan bara sitter fast... Hur jobbigt som helst kan jag lova... Men iaf när jag va på apoteket så frågade jag där vad jag skulle göra för att mitt nässpray funkade ett litet tag sen är det tillbaka på ruta ett igen och det är hur jobbigt som helst... så frågade hon om jag hade någon allergi eller nått sånt men det har jag ju inte utan det är ju bara en helt vanlig förkyldning som har satt sig i näsan typ, hur jobbigt som helst... Men så sa hon iaf att jag skulle testa flutide nasal visst att den är mot allergisk snuva men hon sa att jag ändå skulle prova den... Så får som sagt kolla om den funkar eller ej.. 1 gång om dagen med kortison nässpray, så kanske det funkar det vet man aldrig.. Det är iaf döjobbigt att sitta på jobbet och låta hur seriös som helst med en täppt näsa så jag hoppas att den kommer funka... Visst hon sa ju att jag kunde ta lite vanligt nässpray med men inte så himla mkt utan bara lite om det verkligen behövs.. och det gjorde jag förut för då fick jag nog... Så då släppte det iaf.. Men imorn så ska jag ge flutide nasal en schans och sen inte ha med mig vanlig nässpray till jobbet... Så vad tror ni, funkar det eller ej?

Nehepp nu känner jag att skallebanken börjar komma igen, lite småjobbigt.. så dags o lägga sig framför tvn o kolla på efterlyst istället... Så tjingeling på er alla mina läsare...

PUSS PUSS!!

1 kommentar:

Hea sa...

Kortison tar lite tid på sig innan det hjälper, men sen så =D Har ett jättebra nässpray när jag blir sjuk (får ofta ont i bihålorna) och det är kanon =)