Leta i den här bloggen

tisdag, mars 30

Tillbaka!!!

Japp nu tror jag att jag kommer vara tillbaka i bloggvärlden... Skoj va??? Kommer blogga när jag finner tid till det.. Egentligen har jag inte tid nu men måste ta ett prejk... Kanske borde göra mer imorgon när allt händer? Då har jag ju lite hjälp med.. Visst att det är skönt o göra massa saker själv... Men ändå...

Min älskade vän Fredrik kommer hit imorgon, han är fasiken den bästa killkompisen man kan ha, ställer upp när han kan ställa upp.. Det är guld värt Fredrik att du hjälper mig ska du veta. Älskar dig.

Imorgon som sagt kommer det hända grejer, men kommer inte skriva vad, dom som vet vet om det... Så är det här i världen man behöver inte veta allt hela tiden...

Vad ska jag skriva mer om?? Vet inte om jag orkar blogga så mkt mer, visst att jag skulle kunna skriva hur mkt jag vill men måste ransaka mig själv lite o inte skriva om allt. Händer rätt så mkt i mitt liv just nu... Men som sagt dom som vet vad som händer vet om det, sen behöver ingen annan veta...

Uppdaterar säkert mer imorn om jag hinner..
Puss o Hej

Inga kommentarer: