Leta i den här bloggen

måndag, februari 1

Kräkattacker

Hej hej
Ja jag fick dra hem tidigare från jobbet idag för att ronja hade fått en kräkattack så hon bara kräktes och knappt fick någon luft mellan gångerna.. men när jag kom hem så blev det bättre, det är något magiskt med mammor, hihihi... Så har inte gjort så mkt sen jag kom hem... tagit det lungt med ronja, nu sover hon... Hon sa att hon va trött o ville sova, det är inte varje dag kan jag ju säga så nått är det som är på tok. Så imorn blir det att vara hemma med henne och hoppas på att hon blir bättre. Nu sitter jag själv här i en tyst lägenhet, ska dra på lite musik och sen börja städa.. Skulle gjort det igår men orkade inte och så sprang klockan på och man gjorde lite andra grejer och sen gick o la sig... men om jag inte städar idag så måste jag städa imorn....

Jahopp då har man suttit i telefonen en timma med storasyster så härligt att snacka av sig lite..

Nee nu ska jag nog sätta fart..

Inga kommentarer: