Leta i den här bloggen

fredag, juni 5

Toppen

För många ser allt ut som ett frågetecken just nu men för mig så känns det toppen, så himla underbart!!!
-------------------------------------------
Älskar min underbara älskling... Utan honom så skulle jag inte vara nått o det håller jag fast vid... Visst att vissa stunder man kankse hatar honom hur mkt som helst men innerst inne så älskar man honom ändå.. Jag kommer alltid att älska honom vad som än händer. Sen har vi även våran underbara prinsessa som betyder allt för oss båda. Sen har vi självklart lille Snoddas Bus med, han leker följajohn rätt så ofta med oss o är ofta ivägen men förde så älskar vi honom för den han är.
------------------------------------------
Ojjo vad klockan har sprungit fram... Känns som man inte har gjort så mkt idag... Ska snart klippa älsklingen för imorn är det kalas hos hans mamma o då är det bäst att vara snygger, hihihi... Nehepp kanske uppdaterar mer senare eller imorn!!!

1 kommentar:

Malin sa...

Vad skönt att höra att allt är toppen med dig! Har det hänt något särkilt i ditt liv som gör det extra glad?