Leta i den här bloggen

tisdag, maj 5

2:a dagen

Än så länge går det bra med viktminskningen, men kom på att jag har inte kollat min vikt ännu, kanske skulle göra det så man ser ungefär hur mkt man ska gå ner tills man är nöjd. Får kolla det sen... men kommer hålla det för mig själv ett tag tror jag.. Kommer nog skriva hur det går ändå utan att jag skriver vad jag ligger på o vad jag gått ner till utan att jag skriver bara - 1 kg typ.. Men det funkar ju det med... Så vi får väl se hur det kommer gå... Kom just på att jag inte ätit så mkt idag så kanske skulle ta o slänga i mig nått??

Här har det ju varit full rulle sen jag kom hem från jobbet.. Va borta hos pappa o lånade trimmer o räffsa... hem o klippte gäset o krattade upp allt... Sen va det bara komma på hur man skulle ha sina land.. hum hum... men gjorde ett hörn o sen ett till... Bilder kommer sen när jag lagt in dom på datorn... Mamma va här o hjälpte mig annars så skulle jag nog inte blivit klar idag. Nu saknas det bara att plantera nått oxå, men vad det är frågan... vad tycker ni???

Inga kommentarer: