Leta i den här bloggen

måndag, oktober 1

Längtar massa

Ja det kan man lugnt säga att jag gör. Så underbart det ska bli, går inte beskriva med ord. En helt fantastisk känsla på att allt kommer gå toppenbra. Längtar som sagt jätte mycket.

------------------
Från den ena saken till den andra. Fy fan vad kallt det e i lägenheten håller på att frysa sönder. Jag som aldrig brukar klaga över att det e kallt men nu e det verkligen kallt. Burr Burr.... En öppen spis i lägenheten vore nått..
Saknar brasan jag tände i huset igårkväll... Varmt och gött.
---------------
Idag hämtade jag min underbara prinsessa, helt otroligt att man kan känna sig så hel när man har henne hemma igen. Helt underbart. Hade lite mamma och dottermys när vi kom hem. Hon öppnade några presenter. Hon har ju blivit stora tjejen nu, fem år. Det är stort, min lilla prinsessa börjar bli min stora prinsessa. Vi spelade lite med spelet hon fick och även kollade på en av filmerna. Mysigt. Hade även tänt lite ljus...
--------------
Nehepp nu ska jag ringa min stora älskling och säga Godnatt och sen försöka sova i denna kyla.

Inga kommentarer: