Leta i den här bloggen

måndag, augusti 13

Kvilleken

Jag och min stora älskling va för några dagar sen och besökte denna stora ek som står i Kvill. Den är över 1000 år gammal och lever fortfarande. Den står på ett väldigt fint ställe, jag kan tänka mig att åka dit i höst igen och ta massa fina höstbilder. Även vinterbilder kan nog bli fint med. Prinsessan måste få se denna ek någon gång med.

På tal om prinsessan så saknar jag henne grymt mkt. Hon va hos mormor och Rune i förra veckan och trivdes jätte bra där, denna vecka är hon hemma hos sin fader. Tydligen har hon börjar på dagis idag med, pratade med henne igår kväll då sa hon att hon skulle till dagis idag. Så hennes sommarlov är slut för denna sommar.

Min sista jobbvecka börjar idag vid kl 16, sen blir det jobb imorn med. Ledig onsdag och torsdag sen jobbar jag hela helgen. Sen är tyvärr denna sommar slut, den har gått för fort fram tycker jag...

Nu är det inte långt kvar till september, ser fram emot de väldigt mkt faktiskt. Händer en hel del saker om jag får säga mitt. Längtar massa!!! September du är välkommen nu.

Inga kommentarer: