Leta i den här bloggen

torsdag, maj 6

Länge sen!!

Hej hej, nu är det dags för en lite uppdatering igen... Men vet igentligen inte vad jag ska skriva om... Händer inte så jätte mkt...

Helgen som va händer det inte alls mkt om jag säger så.. eller visst hände det lite saker men inge märkvärdigt... Jag klippte mig så nu är det kortare än det va för några dagar sen, trivs kanoners... hihihihi ja, jag vet att jag är konstig ena stunden vill jag ha långt och andra kort.. Men just nu är det kort som gäller men sen blir det nog ingen mer klippning på ett tag utan låta håret växa långt till nästa sommaren, för jag saknar mitt långa hår... Hade tänkt att jag skulle färgat håret med men det blev inte så, kom upp lite saker imellan.. Har fortfarande inte gjort det, har tänkt att jag skulle ha gjort det någon kväll nu i veckan men har inte gjort det ännu. Vet att jag är lite slö... Men det är bara jag som ser utväxten... Än så länge är den inte så farlig... Så får väl ta det någon gång i framtiden..

Här hemma behövs det plockas ordning, börja packa ordentligt, ska ju snart flytta till min egna lya och det ska bli så skönt. Kommer få den nästintill total renoverad... Underbart härligt ska det bli ska ni veta, hihiihihi.. Blir ni inte lite avis nu?

Nehepp nu är det färdigskrivet för denna gång!
Puss o Kram

Inga kommentarer: