Leta i den här bloggen

fredag, april 16

Fredag

Japp nu är det det nystart i bloggen, vilket betyder att det är uppdateringar flera gånger om dagen... *Gilla massa* hihihi.... Just nu har jag min underbara ronja bakom mig i stolen som sliter i mig, kramar mig, pussar mig och allmänt klänger på mig, hihihi.. Underbart.. Snart blir det fixa lite fredagsmys med varma mackor, gott gott...

Sen när "bebisen" har somnat så blir det göra lite sittups med pilatesbollen sen så blir det väl att man fastnar här efteråt, hihihi... Men skönt veckoslut kommer det bli iaf...

Min lycka är på topp :O)..
Är det något som har hänt?
Neee känner bara att livet e underbart just nu... Nystart på bloggen, städad lägenhet.. Underbara vänner/familj... Solen skiner.. Kan det bli bättre?

Kommer en uppdatering sen senare!
Puss o Kram så länge!

1 kommentar:

Malin sa...

Så glad jag blir Camilla av att höra att du mår så bra!! Många kramar!!! Du är en väldigt bra vän, glöm aldrig det!!!