Leta i den här bloggen

tisdag, mars 2

Här har det varit väldigt tyst på några veckor jag jag vet, men får väl ta o skärpa till mig snart kankse? Har helt enkelt inte haft tid för att uppdatera, och känner att jag inte vill skriva om allt heller som händer...

Men kan ju berätta att idag så kom min nya mobil hem som jag beställde i fredags, jippi... Så nu har jag en kanonmobil... En Sony Ericsson w995... Svart så klart, hihihi.... Toppen nöjd!!!



Vad mer ska jag skriva? Nja jag vet faktiskt inte... Ska nog snart se en film om inte klockan blir för mkt... Vi får väl se... Jag känner mig helt tom på ord så varför ska jag skriva här? Jag kommer med en ordentlig uppdatering när det är lite bättre här!!

Puss o Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har en sån mobil och nu har min börjat strula. En del funktioner bara trillar bort oO Men annars kanon =P Hoppas du blir nöjd med din =)

*kram* Hea