Leta i den här bloggen

tisdag, mars 9

Bilder

Massa bilder har nu Henrik hjälpt mig med att föra över till datorn så dom ligger nu mera oxå på min hdbox + telefonen, skönt skönt... Så nu kan jag visa mina bilder, så nu blir tina glad när jag kan lägga upp en bild på henne o min dotter.. hihihi
Så här kommer den!

Har tagit en hel del bilder med min telefon sen jag fick hem den kan jag ju säga... Det är så himla skoj att jag kan ta bra bilder även med mobil.. Så några lär nog komma upp på face och sen några på bilddagboken (ja den hänger fortfarande kvar) Kommer säkert upp flera bilder här så småningom med... Så titta någa du kanske missar en bild eller två, hahaha... Jag la precis upp en bild på min hobbyblogg på min underbara systerdotter Emilia med overallen på sig som jag har gjort.. Så kolla där vettja!!

Nehepp nu blir det in ed lite bilder lite här o var, Sen så ska jag sova... Så blir inget "sänginlägg" idag. hahaha.. Men skriver ju iaf så ni får vara glada att jag uppdaterar den nästan dagligen nu för tiden..

Inga kommentarer: