Leta i den här bloggen

fredag, februari 5

Ojdå...

Redan fredag idag, shit vad fort det har gått även fast man har varite hemma... Så vad har man gjort? Inte möe... Eller rent utsagt inget.. hihi.. Latmans sida har man varit på kan jag ju säga.... Så vad har man gjort idag då? Inte så mkt heller.. Lekt med ronja.. Kollat på tv med henne.. Varit ute en sväng, lagat mat, Busat lite till.. Ja lite har man visst gjort men inte så mkt... Hon snorar massa så har tagit det lungt mesta dels... nehepp vet inte vad jag ska göra nu när jag sitter här så får hitta på nått annat. Jo jag kan ju säga att jag fick ett mail imorse ang snoddas o det är ett par som är intresserade av honom som vill kolla på honom och dom ä från vimmerby, så får väl se vart det leder någonstans.. Tänker inte ta ut något iförskott iaf.. Då blri jag ju bara så lessen om det inte blir så... Så bättre att ta ut all lycka sen när man väl vet hur det går.....

Nu ska jag inte sitta här mera!!!
Tjingeling!!!

Inga kommentarer: