Leta i den här bloggen

fredag, februari 12

fredag

Ojojjo vad länge sen det va jag skrev här.... Har väl inte hänt så jätte mkt mer än att jag har tappat bort min plånbok och känner mig helt handikappad, fy vad jobbigt det är.. men allt är spärrat o klart så den kommer väl fram så småningom hoppas jag...Fy vad tråkigt det är iomed att jag hade kontanter i, fy fy.. men hoppas på att den kommer tillbaka... Allt hela rubbet måste ju fixas nytt, fy bubblan... Har redan beställt nytt bankort, papper om nytt körkort är på väg... Ska även nu fixa nytt lindex kort och lite flera sånna kort... Men fy vad tråkigt detta är.... Min egedom är borta... Bläää....

Nog snackat om det.. Nu har jag iaf lite kontanter ute tack vare att jag har min internetdosa och kan gå in o föra över pengar så gjorde det till en arbetskamrat... Så nu har man lite pengar som sagt.... Gött...Det tänkte jag inte på alls överhuvudtaget att jag kunde göra så... Men min underbara vän fia sa det igår.. "Om du behöver pengar så är det bara att du för över till oss så kan vi ju ta ut det till dig.!"... Så nu gäller det ju bara att jag inte ska slarva bort internetdosa för då är allt kört....

Sitter just nu på jobbet och har 10 minuter kvar på lunchen, idag håller jag på o frysa röven av mig.... fy vad kallt det är.... Idag ska jag hämta sessan på dagis det är ju fredag.. *glad*

1 kommentar:

Laila sa...

Hahaha! Jag minns inte hur länge sedan det är vi fotade senast, men den där bilden är tagen för mer än 2 år sedan...