Leta i den här bloggen

fredag, juni 12

Studentdagen

Japp nu är den här dagen alla studenter har väntat på hur länge som helst... Men ursch vilket start på dagen med ösregn... Blääää... regnar ju fortfarande men dock sånt här fint regn som man blir jätte jätte blöt av.... Undrar om solen kommer fram nått idag eller hur det blir.... Undrar vad man ska ha på sig idag? Ska man trotsa vädret o ta på sig leggins o någe snyggt?? Det kommer ju min lillasyster göra... Hon ska ju ha klänning o leggins... men vad ska jag ha på mig?? Undrar sa flundran vad det kan bli för kläder idag... Vet ju redan vad ronja ska ha på sig så jätte svårt när jag själv inte vet vad jag ska ha på mig... Nehepp dags att göra sig iordning kanske? Sitter fortfarande i pjamas... *skönt* men om det ska bli någon ordning så är det dags att sätta fart... Ronja ska ju bada o bli krullig i håret, hihihi... Så det får väl bli att jag gör mig iordning samtidigt hon är där.. hihihi... Nehepp nog snackat om detta nu... Uppdaterar kankse mer ikväller när man kommer hem... Om det inte blir sena natta......
Puss o Kram

GRATTIS LINNÉA o ALLA ANDRA STUDENTER!!!

Inga kommentarer: