Leta i den här bloggen

söndag, juni 21

Sängen

Jag tror snart sängen ropar på mig... Hihihi.. jag som hade tänkt att jag skulle göra en hel del när ronja somnat men blev inte så... Hon somnade så sent så kollade jag o älsklingen på film The grudge 3... Tycker inte om skräckfilmer längre, känns som att alla är så förutsägbara...man kan ju säga innan vad som kommer hända, då är det inge skoj alls... Har suttit här ett bra tag efter filmen o snackat hit o dit med massa folk, skoj skoj.... Men nu när klockan börjar närma sig småtimmarna är det kanske dags att knalla ut med hunden o sen sova lite sen?

Imorn vet jag inte vad som händer mer än att Valentina kommer hem efter en vecka hos sin fästman, hihihi... O sen såklart blir det tvätt... men vad ska man göra innan man ska tvätta då? Hoppas på fint väder så man kan vara ute... men det är väl sånt som märks... hihi..

Nehepp nu känner jag att jag bara babblar en massa skit, så dags att säga hej då..
Puss o Kram

Inga kommentarer: