Leta i den här bloggen

lördag, juni 6

Miffo

Fastnade framför tvn för ett tag sen.. Det va filmen Miffo på trean så glodde klart på den.. O nu sitter jag här igen.. Hahaha.... Shit vad klockan springer på... Snart kanske dags för sängen? Så vad har man gjort idag då??

Jo man har tvättat all tvätt... Blev förbannad i tvättstugan, visste inte vart jag skulle ta vägen... Va tvungen o ringa Valentina så hon fick komma o hjälpa mig.. Hihihi... Tur att man har grannar som kan hjälpa än o är hemma.. Min handduk fastnade i mangeln men som tur va så fick tina loss den..*ler* Sen tyckte jag inte om att torktummlaren o torkskåpet tog så lång tid på sig... Men men.. Jag har alla kläder rena o torra nu iaf... Skönt! Sen iaf va det hem o fixa ordning lite.. Sen så va det meningen att vi alla tre skulle gå till henkes mamma på kalas, men tyvärr så blev det bara jag o ronja.. Älsklingen mådde inte så jätte bra.. Jag fick stressa lite.. Skulle ut med snoddas o så tänkte jag gå dit men så blev klockan för mkt så Anders kom o hämtade mig... Skönt.. Sen så va vi där på kalas... Ronja ramlade o slog sig så hon blödde från näsan o sen va det massa blod i munnen med men alla tänder va kvar... Inget sår i munnen som jag kunde se... Blev massa blod på kläderna... Typiskt... Hade ju lagt ner ett par byxor till henne men ingen extra tröja, men som tur va så hade ju Oscar med sig en som hon fick låna... Sen va det full lek igen... Jordgubbstårta fick vi med.. gott gott.... Sen så fick jag skjuts hem av Anders o Jenny.. Sen har vi inte gjort så mkt mer... Kollade lite på Nalle Puh.. Sen somnade ronja precis innan sju... Så Jag har beställt lite kort o sen suttit här mesta dels.. O sen kollat då på Miffo som jag redan skrivit.... Japp mer har inte hänt här idag..
---------------
Nehepp om man ska lägga sig i sängen o fundera ut lite saker kanske? Mmm det lär nog bli så...
Natti natti!

Inga kommentarer: