Leta i den här bloggen

tisdag, juni 2

Livet

Japp livet är ett stort frågetecken just nu... Hur ska man göra? Tror jag vet hur jag ska göra men tänker inte säga det.. Dom som vet vet om det, alla behöver inte veta det... I dagens samhälle gäller det att vara så hemlig o tyst som möjligt om man inte vill att det ska komma ut... Eller vad säger ni?

Just nu sitter jag på jobbet... Trött är jag kan jag lova. Sovit kanonskönt hela natten.. Både jag o ronja va jättetrötta imorse när vi skulle upp.. Jobbigt men vi kom upp iaf...

Igår satte jag i löshåret igen.. Fått massa hår av en arbetskamrat så nu är det tjockare.. Gött!! Får se hur länge jag orkar sätta dit det nu... De kommer nog få sitta i ett bra tag iaf... Ska ta kort så ni får se hur det ser ut denna gång....

Idag så kommer jag gå lite tidigare för vi ska på Info-möte på Ronjas sommardagis ikväll, ska bli spännande o se vilka det är på det dagiset... Skoj skoj..... Sen blir det hem o fixa ordning allt som ronja ska ha med sig till dagis imorn.. Hon ska ju ut o åka med plingelingtåget (turisttåget) till bondbacken.. skoj skoj.....

Nehepp nu blir det att sluta skriva annars så skriver jag bara massa mer strunt.. hahaha..

Tänker på dig gumman!!!

1 kommentar:

skinkan84 sa...

Man ska nog passa sig för vilka man litar på och inte. Många tycker om att hugga en i ryggen så länge de kan tjäna på det själva! Jag hoppas att "frågetecknet" reder sig snart för dig. Är aldrig kul att gå runt i ovisshet.
Kram