Leta i den här bloggen

onsdag, juni 17

Chokladkaffe

Mumma säger jag bara.. Har precis gjort en termos med lite chokladkaffe... hur gått som helst men det värsta är väl att jag lär bli beroende av det.... idag blev det mkt godare än förra gången.... men det kan ju bero på att jag hade i mer choklad denna gång? Första koppen klar.. hihihi... här kommer det ta slut fort känns det som.... Nehepp vad ska man skriva?

Jo min snälla far va här idag med en säng till ronja... Hon somnade där vid sju o har inte hörs nått sen hon somnade, annars brukar det alltid vara lite gnäll.. men inget sånt alls.. hon sover visst skönt.. hihi... Bilder kommer upp så småningom.... Ska kolla om jag har någe större täcke till henne någonstans.. Hon kan ju inte ha bebistäcke till en stor säng...

Nehepp vet inte vad jag ska skriva mer... Vad vill ni veta? hahahaha

2 kommentarer:

skinkan84 sa...

Jasså har det blivit en hel termos nu....Haha! Kul kul, så hemskt är det inte att vara beroende av det. Finns ju värre saker att vara beroende av i denna värld. Visst?
Haft en bra kväll?
Kram

Valentina sa...

jag ÄLSKAR choklad kaffet !
klubben utökas för denna dryck =)