Leta i den här bloggen

fredag, maj 8

Livet Leker

Så skönt det är!! Underbart, man har planer för framtiden känns kanon... Man vet vad man kommer göra... Så skoj... Alla blir ni nyfikna va? Men jag säger inget.. hihi, även om ni tjatar så kommer jag inte säga nått.. Här ska det vara tyst som en mus.. Här kommer det bli förändringar.. så skönt, så underbart... Snart dags att plantera lite saker i våra land på baksidan kanske? Men vad ska vi sätta?? Sallad funderar vi på iaf.. men vad mer? rädisor? O sen funderar jag på låga blommor i de andra landet... Har ju köpt lite blomfrön men såg att de ligger mellan 60-80 cm o det känns väldigt högt... Men får funderar lite... Men som sagt blir grönsaker i ena o blommor i andra... Men frågan är ju även vilket land man ska ha vilket i.. Ska grönsakerna vara i solen eller blommorna?? hum hum... fundera funder.. Blir nog att blommorna är i solsen o grönsakerna i skyggan... Eller vad tror ni, blir det bra??
Ojojo vad jag skriver nu.. Men känner att livet är hur härligt som helst!!
Älskar min underbara pojkvän, våran underbara prinsessa även våran busiga snoddas. Ni förgyller mina dagar... Vi är världens bästa familj!

1 kommentar:

Skinkan84 sa...

härligt att livet leker för vissa! =) Å nog blir jag nyfiken allt. Men som sagt så vill du ju inte berätta, så jag tänker inte tjata. =)
Ang blommorna så står det väl på påsarna vart de trivs bäst?
Kram