Leta i den här bloggen

fredag, november 2

Lager 157

Japp där har man varit en sväng idag, hittade en skjorta, linne o t-shirt till mig o sen en body till Ronja. Allt för 25:- billigt o bra.... De tycker jag om...

Min tjeja börjar bli stor nu, hon växer....

Så har Ronja köpt pappa en present till farsdag, de får ju inte glömmas... hihihi...

Elin o Kristoffer har varit här en sväng med, kollat på lilla Ronja. Hon fick en fin klänning av dom... "Snart" kommer eran lille krabat, hoppas vi ses då... vill ju se den lilla bebisen...

Vad ska jag skirva mer?
Orkar inte skriva mer nu...

Kolla bilddagboken, nya bilder

3 kommentarer:

Jullan sa...

Men är det inte Oscars lilla mössa hon har på sej? :-)

Cammie sa...

jopp det e det...

Anonym sa...

Härligt att shoppa när det är såååå billigt :) Jag var där o shoppade massa bäbisbodysar + ett par söta bäbisjeans en dag :)